Network Menu

Den 4 februari hölls SWEA Marbellas årsmöte

Den 4 februari hölls SWEA Marbellas årsmöte på Los Naranjos

53 medlemar närvarade, och som vanligt var stämningen hög, alla var glada att se varandra. Ordförande Christa Alfredsson öppnade mötet, och efter styrelsens presentation lästes 2013 års verksamhetsberättelse igenom, 2013 års resultat redovisades, donationer godkändes och budget för år 2014 fastställdes.

Det valdes även nya styrelsemedlemmar. Sandrine Vriesman valdes in som ny ordförande, Maria Pia Schultz valdes till kassör, Birgitta Pettersson och Christina Radics valdes in som ledamöter. Kvar i 2014 års styrelse sitter Birgitta Bergin, nu som vice ordförande, Birgitta Hunn som ny sekreterare, Jenny Ström, medlemsansvarig, Kajsa Fridberg, annonsansvarig, Eva Willenheimer och Lotti Ander, ledamöter.

Christa K Alfredsson avgick som SWEA Marbellas ordförande men har nu valts till ny regionordförande för VEMA.

Övriga avgående var Moncia Haglund, Malinda Sunesson, Christina Hagelborg och Margareta Kastengren, som alla avtackades med blommor och blader.

Efter mötet blev det mingel med cava i sedvanlig ordning, och till middag serverades laxsallad som förätt, kycklingstuvning som varmrätt och mandelkaka till efterrätt.

Text: Camilla Grahn

Bilder: Monika von Schantz Furu

Årsmötesprotokoll för verksamhetsåret 2013, verksamhetsberättelse samt alla underlag till årsmötet finns här

DSC05620_cm DSC05603_cm DSC05592_cm DSC05578_cm DSC05556_cm